პროექტის
სახელწოდება
|
XIV საუკუნის
მოქმედი ძეგლები სამცხეში
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
მოსწავლეთათვის საკუთარი კუთხის
უკეთესად გაცნობა-შესწავლა.
|
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეს უვითარდება კომუნიკაციის, იმფორმაციის მოძიების
,პრეზენტაციისა და თანამშრობლობის უნარები.
|
პროექტის მიზნები
|
შეისწავლიან სამცხის ისტორიულ
ძეგლებს, მოახდენენ აღწერას
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
16
|
ვადები/
ხანგრძლივობა
|
1
თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
|
ფოტო
მასალა, ჩანაწერთა დღიურები, პრეზენტაცია, ბლოგი.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი
რესურსები
|
წიგნი,
გზამკვლევი, რუკა, ფოტო აპარატი კომპიუტერი-ინტერნეტი
|
პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
|
1.
მოსწავლეებს
ვყოფ 3 ჯგუფად.
2.პრველი ჯგუფი მოიძევს იმფორმაციას ზარზმის შესახებ
3. მეორე ჯგუფი მოიძევს იმფორმაციას საფარის შესახებ
4. მესამე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ჭულეს შესახებ
5.სამივე
ჯგუფი მოძიებული ფოტა და ტექსტური მასალით შექმნის პრეზენტაციას.
6. მოპოვებულ მასალას განათავსებე ბლოგზე
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან
კავშირი
|
გეოგრაფია ,ი.ს.ტ.
|
პროექტის ხელმძთღვანელი
|
პაატა თუმანიშვილი
|
პროექტის ხელმძღვანელის ფოსტა
|
tumanishvili68@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
http://tumanishvili68.blogspot.com/
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
|
საპრეზენტაციო მასალის სრულყოფილება
|
საპრეზენტაციო მასალა არასრულყოფილია
|
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ სრულყოფილია
|
საპრეზენტაციო მასალა სრულყოფილია
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ვერ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
ნაწილობრივ იცავს დროის ლიმიტს
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან
|
ვერ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
ნაწილობრივ ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
სრულად ახერხებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
|
გასაგებ ენაზე და თანამიმდევრულად წარმაჩენს საპრეზენტაციო მასალას
|
ვერ ახერხრბს გასგებ ენაზე და თანამიმდევრულად წარმაჩინოს საპრეზენტაციო
მასალა
|
ნაწილობრივ ახერხებს გასაგებ ენაზე დათანამიმდევრულად წარმაჩინოს სპრეზენტაციო
მასალა
|
სრულყოფილად ახერხებს გასაგებ ენაზე და თანამიმდევრულად წარმაჩინოს საპრეზენტაციო
მასალა
|
No comments:
Post a Comment